SLO Fonti na terminalu

David Klasinc wildlion na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Mar 20 22:44:00 CET 1997

On Thu, 20 Mar 1997, Igor Cimperman wrote:

> Lep pozdrav vsem skupaj,
>
> ne vem ce je to pravo mesto, pa vseeno. Imam problem(cek) pri definiciji
> slo fontov v terminalu. In sicer sem sel po postopku, ki je opisan na
> Lugosovih straneh (setfont, keytables in echo), pa ni ucinka. Sicer se
> font zamenja, kar vidim v MC, sumnikov pa vseeno ne dobim. Namesto
> sumnikov dobim kode npr. \xxx (xxx je stevilka). Ali je kje se kaksna

Povedat moras se bash-u in ostalim aplikacijam (joe, emacs, less...) kaj
naj nardijo ko ti prtisnes na tiste tipke... v bash-u moras nekaj popravit
v .inputrc ne me sprasevat kaj, sem pozabil in tle nimam napisanega.. ;>
sowwy... Drgac pa tam na lugosu je en link kjer mas neka o tem, pol je pa
tam naprej se en link na en hrvaski page, kjer je to vse skupaj malo bolje
opisano, vsaj meni se zdi boljs... :)

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist