SESTANEK !!!!

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sre Mar 12 00:57:31 CET 1997

On Tue, 11 Mar 1997, Uros Platise wrote:

> Zakaj potrebujemo fizicni sestanek, katerega (pesimiticno
> receno) nikoli ne bo, ce pa imamo Email...?

Po sestanku lahko gres na resno pivo in se pomenis se o cem drugem in ne
samo o racunalnikih in Linuxu. Poleg tega pa na sestanku tudi v zivo vidis
ljudi, s katerimi se drugace samo virtualno srecujes :))

> Res pa je, da imam tudi jazz raje fizicne sestanke, ce
> se le kaj od njega odnese...
>
> Ce pa je ze tak hud problem, to, da ta sestanek zares
> mora biti, pa naj bo. (Kdaj...)....
>
> Sploh pa, ce se nobeden noce javiti da bo blagajnik,
> tajnik, ipd. niti na Emailu, a tam se pa bo??

Jap, to je pac odgovornost in s tem so vedno problemi :((

> Kakorkoli ze, ...zakaj sploh potrebujemo denar.
> A ne bi bilo lepo, ce se vsaj tukaj svet bi ne vrtel
> okoli denarja??? Ze tako je povsod samo se denar to,
> kar sploh v tej druzbi velja..grgrgrr...

ZLSD pred nekaj leti .... :)) pa vendar se je tudi takrat vse vrtelo okoli
denarja v taksni ali drugacni obliki.

Za kaj potrebujemo denar pa je ze bila debata. Se mi zdi, da ko gre za
zapravljanje denarja ljudje ponavadi nimamo problemov s tem :))

> LP uros

			gody
Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist