TRI LINUX CD SO PRISLI

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pet Mar 7 09:54:48 CET 1997

HOJLA!

CDji so tu.
Koncna cena bo po zaslugi dolarja (157sit) in 22% davka/carine kar
700 sit. Vsaj tisti, ki ste v Lj mi posljite mail, kdaj uletite mimo
po CD (lahko kar na arnes, ampak se prej najavite), drugace pa cez
vikend do mene... Lahko se pa skupaj kje dobimo... ? Mogoce na naslednjem
sestanku?

Sicer pa ce ste izven Ljubljane, se lahko dobimo ali na sestanku ki bo
pomojem enkrat v naslednjih dveh tednih, ali pa vam posljem zadevo po
posti - najraje vecim skupaj na isti naslov ce se poznate in ste sosedi...
? Kes pa mi posljete prek postne nakaznice? Mnenja?

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
     Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.zrsss.si/~lugos/

Dodatne informacije o seznamu Starilist