SESTANEK !!!!

David Klasinc wildlion na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
Pet Mar 14 00:23:48 CET 1997

On Thu, 13 Mar 1997, Uros Platise wrote:

> Prvic, prirocnika za zacetnike ne rabimo!
> To pravijo samo tisti zacetniki, ki so preleni, da bi prebrali
> karkoli - therefore: tudi prirocnika za zacetnike ne bodo!
Agree!

> Ko sem jazz prvic instaliral linux-a nisem poznal nobenega,
> da bi ga takrat karkoli vprasal. Se pac mucis en teden, pa kaj.
> Ampak vse se da. Preberes vrsto HOWTO, preberes se eno vrsto ogabnih
> manual-page-ov in se kaksno knjigo o unix-u in gre.

YES YES! Mislim, res noro da gres instalirat vse bo eni telebanski
knjigi... Nic ne odneses od instalacije.. Ce instaliras sam, se ti sesuje
ene 30krat ampak na koncu znas zadevo instalirat normalno. Ce vzames
knjigo, si pol vedno odvisen... hmm droga... ;)

> UNIX ni za rajo in ko bo, bom sel na CPM....
> Ker: ko bo za rajo, bo vse v prokletih okenckih kot Windozli, ki
> pa so ogabni toliko, kolikor je velika najvecja stevilka izrecena
> do sedaj!

Hehehe... Pa saj so tko lepo cute, in sesujejo se takrat ko najmanj
treba... ;>

Other than that, se cist lepo strinjam z Urosem, Linux je Linux in po
mojem res ne rabmo ene telebanske knjige, vsaj jaz je ne rabim. Poleg tega
pa posiljevat ljudi z linuxom je po eni strani brezveze, ker po mojem vec
ko 50% folka klika windoze in pobija buge in nimajo dovolj znanja za
prehod iz windows na linux... Pa tudi cajta in volje ne...

David!

Dodatne informacije o seznamu Starilist