SESTANEK !!!!

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Tor Mar 11 19:06:21 CET 1997

	Hojla!

On Tue, 11 Mar 1997, Bostjan Vlaovic wrote:
> A mi lahko malo razlozis okoli drustva, sestankov itd. ali pa me napotis,
> kje lahko to preberem.

A sem tako bridko jokal, da sem se ti zasmilil? :) Odlicno.

Za ustanovitev drustva je potrebno  zbrati 10 podpisov in jih overoviti
pri notarju (to smo ze naredili [skoraj] problem je, da Jure Koren ni
polnoleten in ga bomo morali zamenjati). Poleg tega je potrebno spisati
statut (skopira se ga pri kaksnem drugem drustvu in se popravi par
podrobnosti - lahko ga vidis na www.zrsss.si/~lugos/statut1.html - ne me
za tipke drzat...). Potem se na ustanovnem sestanku spise zapisnik o
glasovanju za funkciej in clane upravnega odbora (zapisnik lahko vidis na
$(istem_naslovu)/~lugos/zapisnik.txt oz. poglej pod zgodovina). Treba je
zdizajnirati se pristopno izjavo, ki jo je tudi potrebno priloziti vlogi
za ustanovitev drustva. Nic takega, ampak vseeno je treba te stvari
zrihtat. ***Najbolj bi mi odleglo, ce bi nekdo popravil statut.*** Par
clenov je treba zmetat ven in prestevilciti clene...

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist