SESTANEK !!!!

Matjaz Godec gody na elgo.si
Tor Mar 11 13:52:28 CET 1997

On Tue, 11 Mar 1997, Ales Casar wrote:

> On Tue, 11 Mar 1997, Matjaz Godec wrote:
>
> Pri najboljsi volji se ne morem spomniti, kako bi lahko bil petek za
> zaposlene primernejsi od cetrtka. Sam sem tudi zaposlen in lahko recem, da
> je vsaj zame cetrtek bistveno primernejsi od petka.
>
> Ales

A gres sluzbeno na sestanek ? :))

To je tako:

Nekateri delamo do 18.00.
Do Ljubljane rabimo 2h, torej bi moral biti sestanek ob 20h.
Potem traja sestanek recimo 2 uri kar je ze 22h.
Tako sem spet doma po naporni voznji ob polnoci.
Zjutraj pa je treba biti v sluzbi spet okoli 8h.

Ce grem na sestanek v petek je zadeva lazja, saj v soboto ne rabim v
sluzbo, ne.
		gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist