SESTANEK !!!!

Uros Platise uros.platise na fov.uni-mb.si
Čet Mar 13 22:57:28 CET 1997

> Brez denarja pa ne moremo nobenega projekta sfurat... Se projekta
> "LUGOS-piknik" ne... ;) Kako bomo izdali glasilo ali brosuro ali
> prirocnik? Lahko bi vse to izdali v elektronski obliki. A se bi kdo javil?

To je cisto res...
Vendar mogoce bi bilo potrebno poiskati sponzorja, ampak ....

> Predvsem bi rabili en zelo osnoven prirocnik za popolne zacetnike. Kot smo
> slisali zadnjic na prelozenem sestanku, je problem ze to, kako namountat
> disketo... In podobne banalnosti. Po par letih uporabe se ti to zdi

GRGRGRGRrrrrr!

> smesno, na zacetku, pa je to popolna mora... Morali bi izdati "Linux za
> telebane"... ;)

Prvic, prirocnika za zacetnike ne rabimo!
To pravijo samo tisti zacetniki, ki so preleni, da bi prebrali
karkoli - therefore: tudi prirocnika za zacetnike ne bodo!

Ko sem jazz prvic instaliral linux-a nisem poznal nobenega,
da bi ga takrat karkoli vprasal. Se pac mucis en teden, pa kaj.
Ampak vse se da. Preberes vrsto HOWTO, preberes se eno vrsto ogabnih
manual-page-ov in se kaksno knjigo o unix-u in gre.

Linux za Telebane! <-- raketo posljem nanjo! Linux ni MS Windows!
Linux je za tiste, ki hocejo UNIX!
Ce pa hocejo knjigo za telebane, naj si jo pa sami napisejo!

Mogoce se vse zgoraj zdi cudno, ampak, UNIX ni narejen za telebane.
Tisti, ki si ga pa zeli razumeti ipd. pa lahko vzame eno izmed
mnogih knjig, ki vse zapresene cakajo v knjiznicah. Pa se slabe
niso. Naj gre folk v knjiznico!

UNIX ni za rajo in ko bo, bom sel na CPM....
Ker: ko bo za rajo, bo vse v prokletih okenckih kot Windozli, ki
pa so ogabni toliko, kolikor je velika najvecja stevilka izrecena
do sedaj!

LP uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist