Conio.h

Uros Platise uros.platise na fov.uni-mb.si
Čet Mar 13 22:46:19 CET 1997

Jernej Kovse wrote:
> Zanima me, kateri je najboljsi nadomestek za knjiznico
> conio.h pod unixi? Vem, da so ukazi, ki so v tej knjiznici
> zelo neprakticni ze prenosljivost s plaftorme na platformo,
> pa vendar bi kolega nekaj podobnega tej knjiznici v
> kratkem casu potreboval. Po moznosti navedite kaksen ftp,
> kjer bi se zadeva dobila.

Mimogrede, conio.h ni knjiznica, however:

ce ze tko, glej: curses, sepravi isci curses.h oz. ncurses.h
Ko linkas dodaj -lcurses ali -lncurses, sem ze pozabil.

Meni je v preteklosti delalo cisto dobro, sedaj sem pa spet
pristal na prinf in scanf, kar pa je grafov pa najbolj preprosto
X-okno in notr crtice in pikice in nic vec - skoda casa.

To je osnoven paket, ...

LP uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist