Linux za telebane

Ales Casar casar na uni-mb.si
Čet Mar 20 09:22:32 CET 1997

On Tue, 18 Mar 1997, Matjaz Godec wrote:

> No pppd se v zgornjem primeru poganja na procesorju in ob upostevanju V34
> modemov je zadeva zavidljiva (ceprav je po mojem opisano le pretiravanje
> in bi sam v en PC vtaknil max. 64 mogoce 128 portov).

pppd nekaj malega dela samo ob vzpostavitvi in prekinitvi zveze. Drugace
pa samo kernel kopira pakete iz enega mreznega interfaca na drugega. In
128 takih "kernelskih kopiranj" je bistveno manj zahtevno, kot 128
interaktivnih uporabnikov, ki zaganjajo razne programe, dostopajo do vseh
mogoceih delov diska, imajo morda po vec procesov,...

> Racunalniki na osnovi Intel procesorjev sploh niso tako sibki, kot bi to
> radi prikazali zagovorniki drugih arhitektur. Pa tudi podedovane
> kompatibilnostne zagate so pri Intelu cisto OK resili.

Saj ne gre samo za procesorje. Na splosno je pri PC arhitekturi razmeroma
nerazumljiva teznja po cim mocnejsih procesorjih, vse ostalo pa kakor bo,
bo. In pri velikem stevilu uporabnikov se kako pridejo do izraza tudi
ostale komponente v racunalniku. No, na sreco v Linux srenji razmisljanje
ni tako zelo izrojeno.

Ampak vseeno so bistvene slabosti PCja v primerjavi s kaksnimi drugimi
arhitekturami (npr. VAXi) kje drugje, ne pri golem procesorju. Sicer pa,
kdor je kaj programiral v assemblerju za VAXa in potem srecal se tisto,
cemur pravijo assembler za Intela, bo znal ceneti tudi VAXov procesor.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist