Linux in Cyrix

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Mar 28 18:27:34 CET 1997

Howdy!

> Zanima me, kaksne so splosne izkusnje z Linuxom ob uporabi
> Cyrixovih procesorjev (dobrodosla je kaksna primerjava z
> Intelom).

Ne vem, kaksno primerjavo imas v mislih. Na splosno je znano, da
so Cyrixi za splosne namene hitrejsi od Intelov (seveda govorim
o primerjavi med Cyrix 6x86 in Intel P5; ta primerjava je trenutno
vroca tema), pa precej pocasnejsi pri aritmetiki z realnimi stevili
(FP). Seveda to velja za cipe pri enaki frekvenci delovanja.

Nekako se je med ljudi zakoreninil predsodek, da so Cyrixi nestabilni
oziroma da ne delujejo pravilno. Iz lastnih izkusenj (pa tudi nekaj
drugi poznam) trdim, da so Cyrixi za Linux (in vse ostalo) prav tako
dobri kot Inteli.

Po pomenu ne zadnja primerjava je cenovna primerjava: tukaj je
Cyrix v prednosti pred Inteli. Jaz bi rekel, da ne samo v absolutnih
stevilkah, temvec tudi pri razmerju cena/zmogljivost .

Seveda je zgoraj napisano samo moje subjektivno (in deloma pristransko :)
mnenje.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist