VMS (Was: Re: Uporaba TAB pod DOSom)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Mar 13 14:49:09 CET 1997

Howdy!

> Nenavadno vprasanje za nekoga, ki je povohal tudi ze kaj drugega razen
> #*&@^%*#&Windowse pa DOG... :) No, VMS je operacijski sistem, ki tece na
> VAXih in nekaterih Alphah. Zame je to se vedno najboljsi operacijski
> sistem med tistimi s katerimi sem delal, zal pa je zelo zaprt in drag ter
> tece samo na zelo zaprtih in dragih arhitekturah.

Oh, saj vem, samo hecal sem se :-). Saj vsake toliko tudi jaz delam z
VMS, ampak vsakokrat se z veseljem vrnem v Unix okolje. Ga pac nisem
navajen. O cenah VMS pa tudi ni vredno izgubljat besed. Drugace je
s HW za poganjat VMS. Kolikor jaz vem, se da VMS poganjat tudi na
raznih 'PC-alfah', ki tipicno stanejo ~ $10k (kompleten sistem)
kar pa ni hudo drago. Na istih PC-jih seveda tece tudi Linux/Alpha :-).
In to hudo hitro, bi rekel (iz lastnih - omejenih - izkusenj).

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist