SESTANEK !!!!

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Tor Mar 11 06:52:42 CET 1997

	Hojla!

On Sat, 8 Mar 1997, Miha Tomsic Mike wrote:
> Tokrat je sel sestanek po vodi. Verjetno premalo reklame, prevec na hitro
> itd... Sestanek je predvidoma prestavljen za dva tedna. Torej 20.3.1997
> Ce je takrat slucajno spet CeBit me prosim obvestite. Ce se kaj drugega
> pomembnega dogaja, kar bi utegnilo zadrzati vecino, me tudi zanima bolj
> ustrezen datum.

A mogoce tale mail ni prisel skozi listo? Nihce se ni nic odzval. Potem
mi je Jack povedal, da je ravno takrat CeBit.

 		SESTANEK BO 10.4.1997 !!!!!!!!!!!!

(cetrtek je baje najbolj ustrezen zaradi studentov iz drugih krajve, ki v
petek odrinejo iz Ljubljane)

> Na sestanku sem vas hotel povprasati, ce v statutu spremenimo uradno ime
> iz "Drustvo uporabnikov Linuxa in drugih Unixov - LUGOS" nazaj v "Drustvo
> uporabnikov Linuxa - LUGOS". Saj se ne branimo drugih Unixov ampak
> vecinoma gre za Linux...

Nihce nic?

Pa se enkrat vas pozivam: naj se nekdo javi za blagajnika. Pogoj je samo,
da obvlada baze podatkov (pod Linuxom :). Ali razdelimo vodenje clanstva
tajniku in pobiranej denarja blagajniku. To pomeni, da bi morala tadva
delovati v paru... Kaksna ideja?

	Bye, Mike...

PS ce ne bo nobenih odgovorov, bom jaz spakiral kufre in sel... Pol si pa
sami rihtajte drustvo. Jaz sem ze parkrat obupal, pa se vedno najde kdo,
ki me preprica, da mora biti drustvo, da to pa seka... No, ja...
A zahtevam prevec ?!?

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist