Manual?

Matjaz Godec gody na elgo.si
Ned Mar 16 00:40:32 CET 1997

On Sun, 16 Mar 1997, David Klasinc wrote:

>  Hmm, weird... mi jih prodajamo... Nevem zakaj nebi prodajali racunalnikov
> brez sistema... mislim, noro... Pac kupis tisto kar hoces... To je nekako
> tko kot ce bi su k zelenjadarju in bi ti s solato prodal tudi kis pa
> olje... lamish... ;)
>
> David!
wildlion na capybara.sk-pttsc.lj.edus.si
	 ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Vi, a bi lahko povedal kdo ste vi ?

Ja spodnja trditev je tna primer predmet tozbe Caldere proti MS. Natancno
taksno pogodbo World-Wide si je namrec zagotovil MS (in v USA jo celo
morajo spostovati).

Je pa tudi res, da ce ti nekdo proda racunalnik s kasnim "starim DOSom" s
tem prav tako krsi licencno pravico oziroma zakon o zasciti ...

			gody

Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist