Manual?

Matjaz Godec gody na elgo.si
Sob Mar 15 22:18:51 CET 1997

On Sat, 15 Mar 1997, Arpad Burmen wrote:

> Matjaz Godec wrote:
>
> Si si pa eno zelo cudno firmo izbral :)
>
> Meni so jih tudi ponujali ampak sem z uzitkom rekel NE. :)
> In so nehali.

Sicer je res odvisno od firme, ampak placal si jih pa skoraj gotovo :))

A mogoce kdo ve, katere firme prodajajo racunalnike tudi brez DOS/Windows
instalacije ? (v Sloveniji mislim)

		gody
Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist