SESTANEK !!!!

Lipovec Marko mare.lipovec na eunet.si
Sre Mar 19 19:27:26 CET 1997

Bostjan Vlaovic wrote:

> Hi!

> Ti bi torej telel, da cim MANJ ljudi uporablja Linux? Operacijski sistem je
> za koncnega uporabniko pomemben toliko, kot so programi ki jih lahko
> uporablja...
> Jaz se popolnoma zavedam razmerja Linux/MSWin, toda zaenkrat ni casa da bi
> presel 100% na UNIX. Ce bi taksna knjizica obstajala bi se ljudje lazje
> odlocili za ta korak in manj bi bilo uporabnikov MS.
> Ne vem zakaj bi vsi morali po istem postopku, ce ni potrebno. V koncni fazi
> tudi v solo ne bi bilo potrebno, saj je vse v knjigah (pa ne me vleci za
> [...]
Ciao!

Tale razprava me je malo zbodla, saj sem tudi sam zacetnik (no -ja!)
Hmm... Za kaj nam v nasem drustvu sploh gre??? Ali slucajno zato, da bi
bili druzbica
malo ekscentricnih cudakov, ki zadrto uporabljajo operacijski sistem, ki
bo
drugim le en velik X ??? Ali pa smo ustanovili drustvo tudi zato, da bi
ljudi
in uporabnike racunalnikov prepricali tudi v uporabnost Linuxa za
sluzbene in
domace namene? Bomo res ostali le zadrta in zaprta skupina uporabnikov
Linuxa,
ali pa bi radi svoje znanje posredovali tudi komu drugemu - naprimer
zacetniku?
Jaz mislim, da s takim NADREJENIM obnasanjem res ne bomo nikoli dosegli
kake
vecje razsirjenosti Linuxa v Sloveniji!
Pomagajmo vsem zacetnikom, pa nas bo kmalu 2X, 4X, 6X... toliko, kot nas
je
sedaj, in nenazadnje bodo prisli na svoj racun tudi tisti, ki jim sedaj
odgovarjam:
Saj bo vsak zacetnik, ki bo prisel na Linux, skoraj sigurno prisel iz
Microsoftovega
opreacijskega sistema. Po moje pa nam je to vsem v veselje??? Ali ne?

Lep pozdrav!

								Ciao, Mare

Dodatne informacije o seznamu Starilist