Linux na Alfah..

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pon Mar 10 21:08:57 CET 1997

Howdy!

> A je tukaj kdo, ki kaj ve o Linuxu na Alfah?
> Zanima me, ce linux laufa na kompletni druzini
> DECovih Alphastationov (200, 255, 500 in 600)?

Ko sem zadnjic bral nekaj o Linux/Alpha (to je bilo priblizno pred 4 dnevi),
je bila med podprtimi Alfami omenjana AS600, zraven je bilo omenjeno tudi,
da verjetno stvar tece tudi na AS500 (ker menda tehnolosko ni kaj
dosti drugacna).

Ko pa sem se spravil stvar instalirat na eno EB164 (temu bi se najbrz reklo
kit komplet za OEM ali kaj takega), nisem opazil kaksnega ze narejenega
kernela za AS. Aja, govorim or RedHat 4.1 distribuciji. Tudi ko clovek
prevaja kernel, med vsemi mogocimi modeli kaksnih Alphastationov ni omenjenih.
Je pa res, da sem prevajal 'production kernel', se pravi 2.0.29, v razvojnih
je lahko stvar drugacna.

Velja pokukat tudi na     http://www.azstarnet.com/~axplinux/

Ce nimas moznosti stvari preverit (torej nobene AS nimas pri roki), pa najdes
kaksen ze preveden kernel za AS600, lahko stvar jaz poizkusim.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist