Linux za telebane

Milan Hodoscek milan na kihp6.ki.si
Sre Mar 19 09:27:11 CET 1997

    Luka> Hi!

    Luka> Mene tud. Imas kaksne konkretne podatke?

Imam:

Benchmark, ki ga poganjam je program za simulacije makromolekul (do
100000 atomov) in na DEC alpha (500MHz) tece 1ps simulacije povprecnega
proteina 1 uro, medtem ko na PPro (200MHz) tece 2 uri. Cena alphe je
vsaj 3 krat vecja od PPro, torej je price/performance na strani PPro,
ampak ce rabis en sam hiter procesor, potem ni kaj dosti
izbirati. Alfa je pac najhitrejsi, pa se Linux razume :-).
Drugo je ce znas napisati program da tece paralelno in kupis
dvoprocesorski PPro, potem se price/performance premakne se bolj v
prid PPro...

Milan

Dodatne informacije o seznamu Starilist