Linux v medijih (was: slovenski pingvincek)

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pet Mar 28 10:40:35 CET 1997

On Fri, 28 Mar 1997, Frenk Zavasnik wrote:

> Za odgovor na to vprasanje ne potrebujes predstavnikov medijev:
> zastopanost je taksna kot je zato, ker nihce ne objavlja reklam v zvezi
> z Linuxom. Mediji pa zivijo od reklam in ne od cvenka, ki ga napraskajo
> s prodajo ( to ne pokrije niti osnovnih stroskov).

Ze, ampak ce ne bodo zaceli pisati tudi folk ne bo vedel kaj je to in
ker ne bodo vedeli ne bodo kupovali, ker ne bodo kupovali pa ne bo
uspesne prodaje in denarja za reklame. Vse skupaj je zacaran krog, ki pa
se lajlazje zacne vrteti tocno tam kjer smo rekli - pri clankih.
Problem imho ni v tem, ampak preprosto v nezainteresiranosti vecine
urednikov/piscev v nasih rac. revijah naprimer. Saj m$ uporablja vecina,
ne? Zakaj bi se torej mucili in se ukvarjali z necim (kar je sicer bolje,
ampak kar raja na pozna).... Lahko pa se seveda tudi motim.

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
     Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.zrsss.si/~lugos/

Dodatne informacije o seznamu Starilist