slovenski pingvincek

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pet Mar 28 10:20:04 CET 1997

On Fri, 28 Mar 1997, Luka Romih wrote:

> Ce bomo naredili dovolj veliko reklame, je verjetno najbolje, da se kar
> na sestanku pove nekaj stvari za zacetnike in predvsem o razlicnih
> distribucijah in znacilnostih posameznih. Ko se s kaksnimi pogovarjam
> prvic o Linuxu, jim to najprej ne posteka... Distribucije. Potem pa se
> izvajanje win programckov, DOS, razdelitev spomina, particije, kaj bere
> in kaj pise in podobno... Skratka, lahko bi tudi povabili kaksne medije,
> ki bi to potem napisali oz. posneli. Pa je dvojna reklama, pa se zastonj
> je :) ...

Heh. Pa si nor da bos to stlacil v slabi 2 uri ali celo manj?
Z mediji pa tudi ne bi pretiraval. Ne vem ce bi nas jemali resno.
Hmm. Ravnokar sem dobil idejo. Kaj pa ce bi povabili predstavnike
vseh slo. rac. revij in bi potem kaksno debato o tem udarili zakaj
je linux tako malo zastopan tam?

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
     Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.zrsss.si/~lugos/

Dodatne informacije o seznamu Starilist