your mail

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Sob Mar 15 11:29:58 CET 1997

	Hojla!

On Sat, 15 Mar 1997, Jaka Mele wrote:
> nekajkrat sem postal v comp.os.linux.announce v imenu lugosa...
> odziv ne vem kaksen je... lugos na ro.zrsss.si bere Mike, tako da mogoce
> je kdo tam kajpovedal...

Nic takega nisem zasledil... Ena firma Jumbo iz taivana posilja reklamo za
svoj hardvare... ;)

> Sicer pa sem se zdaj spomnil da moramo postat
> se v to usenet grupo eno obvestilce o sestanku.

Zacel sem sestavljati, kje bomo delali reklamo in koga bomo obvestili o
sestanku...

Sestanek bomo reklamirali na:

tej listi... ;)
LUGOS homepage
comp.os.linux.announce
UNIX.38 (bom jaz obvestil)
DECnet Unix

Plakati (Luka, Jack in jaz)

Radio Student (bom zrihtal)

Obvestiti moramo:

RGL (racunalniska oddajo)

Moj Mikro
Monitor
Win.ini (Gody in Jack)
PC & Mediji
Mladina

Delo
Dnevnik

DODAJTE SVOJE PREDLOGE !!!
A se bo kdo javil, da bo obvestili ta in ta medij? PROSIM! :)

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist