SESTANEK !!!!

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Čet Mar 13 06:54:39 CET 1997

	Hojla!

On Tue, 11 Mar 1997, Uros Platise wrote:
> Verjtno neumno, neumestno in sploh cudno vprasanje.

Bolje to kot nic...

> Zakaj potrebujemo fizicni sestanek, katerega (pesimiticno
> receno) nikoli ne bo, ce pa imamo Email...?

Ker Email folk preleti na hitro in mogoce kaj odgovori al pa tudi ne...
Saj ze tko ni nobenega interesa za Lugos kot tak (tle se spet sprasujem:
cemu???)... Zakaj bi si sploh kdo zelel biti clan??? Samo zaradi
"prestiza"?

> Res pa je, da imam tudi jazz raje fizicne sestanke, ce
> se le kaj od njega odnese...

Da vidis malo folka, ne pa samo fosforne pikice, ki ti prav na hitro
utripajo pred ocmi... :) Saj ne, da bi bil pogled na LUGOSovca pasa za
oci, ampak vseeno...

> Ce pa je ze tak hud problem, to, da ta sestanek zares
> mora biti, pa naj bo. (Kdaj...)....

Torej okrog 10.4. Glasovanej se odvija na gody na elgo.si ... ;)

> Sploh pa, ce se nobeden noce javiti da bo blagajnik,
> tajnik, ipd. niti na Emailu, a tam se pa bo??

To so ze problemi. Tudi jaz nocem biti vec predsednik... Dost mam tega...

> Kakorkoli ze, ...zakaj sploh potrebujemo denar.
> A ne bi bilo lepo, ce se vsaj tukaj svet bi ne vrtel
> okoli denarja???

Tudi meni ni prav nic do tega, da bi pobirali clanarino. Kdor bi hotel bi
se prijavil kar preko web strani in bi postal clan.

> Ze tako je povsod samo se denar to, kar sploh v tej druzbi
> velja..grgrgrr...

Brez denarja pa ne moremo nobenega projekta sfurat... Se projekta
"LUGOS-piknik" ne... ;) Kako bomo izdali glasilo ali brosuro ali
prirocnik? Lahko bi vse to izdali v elektronski obliki. A se bi kdo javil?

Predvsem bi rabili en zelo osnoven prirocnik za popolne zacetnike. Kot smo
slisali zadnjic na prelozenem sestanku, je problem ze to, kako namountat
disketo... In podobne banalnosti. Po par letih uporabe se ti to zdi
smesno, na zacetku, pa je to popolna mora... Morali bi izdati "Linux za
telebane"... ;)

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist