SESTANEK !!!!

Dragan Nedeljkovic Dragan.Nedeljkovic na kiss.uni-lj.si
Sre Mar 12 00:15:28 CET 1997

Matjaz Godec wrote:
> Ce grem na sestanek v petek je zadeva lazja, saj v soboto ne rabim v
> sluzbo, ne.
>                 gody

Ceprav ne delam in sem iz Ljubljana, bi tudi jaz raje videl, da bi bil
sestanek v petek.

Na preteklem sestanku smo se menili nekaj o reklami Lugosa, a ima kdo
kake ideje (veze)... predlogi so dobrodosli, uporabite domisljijo:)
Mike je predlagal Radio student in jaz pravim bravo, se takih idej...

Pa se neki, ali je deseta oseba ze podpisala na notariatu? Da ne bi se
enkrat hodili na sestanek...

LP, Dragan

Dodatne informacije o seznamu Starilist