Uporaba TAB pod DOSom

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Sre Mar 12 20:50:46 CET 1997

Howdy!

> Zanima med, ali mogoce kdo ve, ce obstaja pritajen programcek,
> ki bi v DOSovem promptu ob pritisko na tipko TAB samodejno
> dokoncal ime datoteke, tako kot to zna vecina unixovih
> shellov (Kaksen je sploh strokovni termin za to zadevo?)

Nekateri so ti predlagali, da se vrabcev loti s topovi (NDOS pa 4DOS
in podobno). Jaz pa ti predlagam, da poizkusis 'filec'. Jaz sem
ga svoje case uporabljal, sedaj pa sem iz svojih zaprasenih
arhivov potegnil pravo disketo. Obvlada dokoncevanje imen ob pritisku
na TAB (tipko lahko po zelji tudi zamenjas), lahko mu tudi poves,
katerih imen ne zelis videt med dokoncanimi in podobno. Ce se prav spomnim,
zna tudi izpisat mozna nadaljevanja (pac kot bash).

Aja, dobis ga pa lahko na

   http://www.rzs-hm.si/people/Metod.Kozelj/src/filec106.zip

Peace!
  Mkx