Linux za telebane (Was: Re: SESTANEK !!!!)

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Mar 14 17:56:24 CET 1997

Howdy!

> Hm, ker je pa tole linux mailing list, a je kaj podpore za PnP pod
> linuxom? me tko zanima informativno...

Takole je to: obstajajo neki isapnp tools, ki znajo delat s kaksnimi
PnP modemi ali pa zvocnimi karticami. Ampak to poglednih izkusenj nimam.

Pa se moja izkusnja: imamo enega PC-ja, v katerega je vtaknjena ena
Etherlink III (3c509) kartica. Te kartice poznajo dva nacina:
ISA (s setup utilityem nastavis IO port, pa IRQ) in PnP. V vseh
manialih in FAQih pise, da jih je treba dat v ISA nacin. Zadnjic sem
tega PCa konfiguriral in sem prej pozabil kartico prestavit iz PnP
v ISA nacin. Pa vseeno lepo deluje. Je pa res, da je tudi osnovna
plosca PnP in ocitno dobro opravi svoje delo pri inicializaciji
kartice, saj do sedaj (kaksnih 10 ugasanj in priziganj) se nikoli nisem
imel problemov.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist