Netscape 4.0 b2

Ales Horvat ales.horvat na nevtron.si
Ned Mar 9 13:40:51 CET 1997

Metod Kozelj wrote:

> Jaz sem vedno mislil, da je problem le z Netscape/Linux in v 16bpp.

Saj je. :) Samo Linux/Netscape/16bpp kombinacija dela probleme. Napaka
se pojavlja zaradi buggastuh malloc funkcij, ki jih netscape uporablja.
Zadeva se da resiti z tisto gnumalloc knjizico. Vec info na
http://www.blackdown.org/Howto/Howto-4.html

> In vedno sem mislil, da Gold razlicic za Linux ni. Zatorej se mi
> postavlja vprasanje: kje si staknil 3.01Gold za Linux?

ftp://ftp.netscape.com:/pub/navigator/gold/3.01/unix/unsupported
file: netscape-v301-export.x86-unknown-linux-elf.tar.gz
size: 2495369

> Kolega uporablja N3.01Gold pod Win95 (16bpp grafika) in mu Java
> in vse ostalo cisto normalno deluje.

16bpp v windoze in 16bpp v Xih so cisto druga zgodba.

Bye,
	A.

Dodatne informacije o seznamu Starilist