wu-ftpd (RetHat 4.1)

Timotej Ecimovic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Čet Mar 27 14:47:41 CET 1997

> hm, to pa je ZELO cudno, jaz imam vse zadeve kot morajo bit.

Jaz sicer nisem RedHat man, ampak tukajle zraven ima en RH4.1
podobno stanje, edino passwd ima normalne permissione.

A je mozno, da je instalacija sicer OK, ampak da tisti 'rpm' ali
kaj je ze un administracijski paket, pri dolocenih operacijah
sfuzla permissione?

Spomnim se podobnih pojavov na enih AIXih, kjer so naenkrat nastajali
world-destructible faili tam kjer ne bi smeli...

Cic

Dodatne informacije o seznamu Starilist