Linux & Mediji

Frenk Zavasnik frenk.zavasnik na lek.si
Pon Mar 24 10:10:01 CET 1997

En welcome sieg slovenskim uporabnikom Linuxa!

Ze nekaj casa spremljam tole mailing listo in zadnjic sem zasledil tudi
polemiko o Linuxu v slovenskih racunalniskih medijih. Padla je tudi
ideja (napoved?) o novi reviji (yes!), in precej kritik na racun
obstojecih tiskanih skrpucal. Razen WIN.INIja je na tem podrocju v
resnici tuga, MS Monitor tako ali tako ignorira vse razen..., MojMirko
pa mu v tem zvesto sledi (ostalega ne berem, tako da stanja ne poznam).
Zato sem ze pred omembo tega pojava crne luknje zacel z majhnim
pressingom na urednika MM (kjer sem pac nekaj umotvorov ze spacal) in
prejsnji teden sem dobil (pol)uradno odobritev 4000 znakov (beri ena
stran), posvecenih Linuxu. No, bojda bi si lahko prigrebel tudi vec kot
eno stran, odvisno od vsebine. Kakorkoli ze, vesel bi bil predlogov (saj
veste, pripombe gredo vedno v /dev/null ), v zvezi z rubriko. Ta mesec
sem sicer ze zamudil roke, tako da bo start s prihodnjo stevilko. Za
zacetek bi potreboval naslov rubrike, ce nic drugega. Priznam tudi, da
ne vem natancno, o cem bi pisal. Problem ni v pomankanju tematike, ampak
v omejenem prostoru. Super test distribucij je npr. krasna ideja, vendar
bi jo precej tezko zbasal v eno stran. Prav tako ne vem, ali naj bo
stran posvecena Linuxu, power-userjem ali greenhornom. Ali kar vsem
skupaj. Trenutno se sicer bolj nagibam k temu, da bi vsak mesec opisal
(in preizkusil) novosti zadnjega meseca. Kar pocnem tako ali tako, le da
tega ne objavljam. A ja, za prvo stevilko ne potrebujem predlogov, ker
bo vsebovala kratko zgodovino casa, ops, Linuxa, nekaksen pol-reklamni
pol-zgodovinski opis Linuxa ter Linux skupnosti, ali HOWTO-FAQ mix. Kot
nekaksen mamac za tiste, ki za Linux sploh se niso slisali ali pa so
samo slisali.

Naj skratim; vesel bi bil vseh predlogov (obljubim pa, da ne bom vseh
tudi uposteval ;-) ).

Dodatne informacije o seznamu Starilist