RedHat ali Slakware?

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Sob Mar 8 08:50:01 CET 1997

	Hojla!

On Fri, 7 Mar 1997, Matjaz Godec wrote:
> RedHat je lazje vzdrzevat in updateji (varnost, bugs) so na voljo v
> formatu, ki ga je enostavno upgradejat.

Jaz delam na Slackwareju, pa sem si vseeno nainstaliral se rpm. Zdaj pa
ne znam pogledat, kaj je v nekem paketu, ki ga hocem instalirat oz. kaj se
je instaliralo in kam. Mogoce sem postal prevec len za Linux in se mi ne
da do onemoglosti ukvarjat s takimi podrobnosti in potem enostavno ne
znam... :(

	Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Dodatne informacije o seznamu Starilist