RedHat 4.1 & ET4000/W32

Ales Casar Casar na uni-mb.si
Ned Mar 23 18:59:46 CET 1997

	Zdravo!

A je mogoce kdo uspesno instaliral RedHat 4.1 na kaksno masino z
ET4000/W32 graficno karticno (na VLB vodilu)? Meni X server nikakor ne
dela. Sicer ni nobenih sporocil o napakah in opozorilih, tudi clienti se
lahko lepo prikljucujejo na server, le vidi se ne nic. Na monitorju vlada
popolna tema v tisti virtualni konzoli, kjer bi naj bili Xi. Rezultat je
povsem enak z W32 in SVGA serverjem.

Pred tem so Xi na tej popolnoma isti masini brez problema delali dobra tri
leta in s starim softwarom se vedno delajo. Poskusil sem tudi vzeti staro
konfiguracijsko datoteko (XF86Config) in na novem sistemu (RedHat 4.1) ni
nic drugace - vse crno.

Ima kdo kaksno idejo, kaj bi to bilo? In kje/kako se sploh lotiti iskanja
napake?  Na videz je namrec vse v redu, samo vidi se ne nic.

Lep pozdrav,
		Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist