X keyb

Samuel Gabor samuel.gabor na guest.arnes.si
Sob Mar 8 02:41:11 CET 1997

On Sat, 8 Mar 1997, Andrej Cedilnik wrote:

> Poeditiraj file pa vrzi tisto vrstico ven potem ti bo pa delalo.
> Pa 9e nekaj ce hoces uporabljati ALT-GR tipko moras nastaviti v
> nastavitvah accX spansko tastaturo ali pa rusko.

Zdaj sicer dela, ampak mi pri nekaterih tipkah v xtermu (sh, ch, ...)
izpise neke cudne sekvence. Po navodilih Primoza Peterlina sem hotel
posloveniti konzolo, vendar se ni nic spremenilo...

Bye,
	Sammy

Dodatne informacije o seznamu Starilist