Linux revija

Matjaz Godec gody na elgo.si
Pon Mar 17 10:16:37 CET 1997

On Mon, 17 Mar 1997, Andrej Cedilnik wrote:

> Ker me prejšnič očitno nihče ni vzel resno pišem tole še enkrat:
> Predlagam da ustanovimo revijo za Linuxovce, ki bo izhajala 1x mesečno
> in bo sestavljena iz q&a in FAQ in članki o softwareu in malce povzetka
> o tem, kar se dogaja na lugos-list na ro.zrsss.si in mogoče še kakšen CD z
> PD linux zadevami (pa brez distribucij, kr bi drugače rabili 10 CD-jev)
> Pisali pa bi vsi, ki bi bili zainteresirani.

Seveda te jemljemo resno. Problem je v tem, da je taksna zadeva veliko
vecji organizacijsko-financni zalogaj, kot izgleda. Tudi piscev ne bi bilo
toliko, da bi lahko stvar izhajala enkrat mesecno (se posebej v primeru
izpitnih rokov in podobnega bi se zataknilo).

Podobno revijo (pa sirso, ker je bil Linux takrat se premalo razsirjen)
smo probali ze ustanoviti. Vse se je ustavilo pri nabiranju sponzorjev in
financne konstrukcije nasploh.

Zadeva cisto enostavno prevec stane, da bi jo lahko v Sloveniji fural na
dovolj visokem nivoju.

> Glede na to da nas je (vsaj mislim) večina študentov, bi dobili kakšen
> denar tudi od ŠOUa.

To ni slaba ideja, samo je vprasanje kaksne izkusnje imajo tam s podobnimi
projekti in ali bi lahko prisli zraven.

> Prosim za komentarje!

Mogoce ne bi bilo slabo razmisljati v smeri na tej listi ze omenjenega
biltena, ki pa ne bi imel narave mesecnika.

				gody
Matjaz Godec            |     "ELGO" Maribor d.o.o.   |     Electronics
matjaz.godec na elgo.si    |     Ul. Josipa Priola 35    | Telecommunications
tel/fax:+ 386 62 24 460 |  SI 2ooo Maribor, Slovenija |    CALDERA-LINUX
http://www.elgo.si/	|   Slovenian network "SloN"  | Internet consultant

Dodatne informacije o seznamu Starilist