To ni reklama za graficno kartico

Andrej Cedilnik andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
Sob Mar 8 03:07:11 CET 1997

Lep pozdrav!

To ni reklama za graficno kartico ampak za enega najboljsih hardverov,
ki se je znasel v moji masini.

Kupil sem Ati 3D Pro Turbo PC2TV!

Se sprašujete zakaj vam težim? Takoj vam bom razložil.
Pred kratkim sem dal posodobit mojo 486ko in nastal je pentium posodobil
sem tudi diske, spomin in nenazadnje tudi grafično kartico. V tistem
trenutku sem kot najbolj ugodno izbral Hercules Dynamite 28/Video z
ET-6000 procesorjem. Probam pod Win 95 in krasno podpira resolucije in
barve pa še video pospeševanje. Uaaa!
Potem pa me je nekaj zmotilo kartica ima 4MB MD RAM pa ne zna 1280x1024
v 24 bitni paleti? Pod NT 4.0 sploh ni bilo pospeševanja ničesar? Ko sem
preveč bluzil z netscape navigatorjem mi je puščalo modre fleke po
zaslonu?
Kr-neki!
Glavna stvar pa pride ko sem probal instalirati stvar pod linuxom!
Dobil sem ravno decembersko edicijo infomagica in sem instaliral novi
Radhat 4.0 ta pa je instaliral XFree 3.1.2 ki ne podpira ET-6000. Brez
posebne vere v kakšen pameten rezultat sem probal in bil je (kot sem
pričakoval) en zmazek. Potem sem malce težil in nekdo me je opomnil da
je zunaj že nekaj časa verzija XFree 3.2 ki pa že podpira to kartico.
Probal sem in res lahko sem delal pod X-i! V 256 barvah!!?? In iskanje
se je nadaljevalo toliko časa dokler nisem kupil Accelerated X 2.1, ki
to podpira.
Mislite da je more že konec?
Vsakič ko sem delal kaj pod X-i so mi neke sumlive črtice skakale po
zaslonu. Na začetku me niso posebno motile s časoma pa vedno bolj.
Navajen sem bil čiste slike mojega prejšnega ATI-ja (graphic pro turbo
1600).
Končno pa sem po dolgih dnevih iskanja našel ATI 3D Pro Turbo PC2TV z
8MB SGRAM in Rage II procesorjem.
Od začetka: gre za kartico ki naj bi imela 3D pospeševanje, ima izhod za
televizijo (lahko igramo doom na TV-ju ali pa snemamo kakšno stvar), ima
8MB SGRAMa (še vedno ne vem kakšen je to, vendar sem iz zaneslivih virov
izvedel da je 15% hitrejši od VRAMa) in Rage II procesor. Tu je pa
problem. Accelerated X ga ne podpira, XFree release tudi ne. Kaj pa
sedaj? No pa so mi dobri fantje na XFree86.org priskočili na pomoč in
hitro napisali beta verzijo 3.2A, ki podpira to kartico na vseh
resolucijah, pri vseh barvah in še čisto normalno prepozna 8MB rama ter
zelo visoke clocke. Great! Pa še nekaj: XF86Setup se krasno pusti
inštalirati in ne dela nobenega problema.

Kaj sem hotel povedati, se sprašujete?

Nič samo to da ne zapravljajte nepotrebnega denarja za ne-vem kakšne
kartice, ki so uau ampak kupite kartico ki je ful stroj pa ima še vedno
normalno ceno, predvsem pa se da dobiti driverje za vse platforme. Jaz
sem se odločil za ATI in vam ga toplo priporočam.

					Andy
--
                       * / *     andrejc na tyr.fe.uni-lj.si
 /-\ |  | |-\  \  /     \|/      http://www.nevtron.si/andy/
 +-+ | \| |  |  /       /|\      "Gabber is the only drug!"

Dodatne informacije o seznamu Starilist