SESTANEK !!!!

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Mar 17 09:49:00 CET 1997

On Thu, 13 Mar 1997, Matjaz Godec wrote:

> Povprasaj, kako delajo arhitekti v Avstriji (Graz) in drugi, ki delajo v
> raznih birojih in usluznostnih dejavnostih. (Tudi v LJ imajo ze tak
> delovnik marsikje):
>
> 08:00 - 12:00
> Pavza 2h
> 14:00 - 18:00
>
> Ponekod sicer zacnejo ob 09:00 ampak zaradi narave dela za racunalniki
> praviloma vseeno nazenejo ljudi iz pisarne za 2h. (Hmm, pa tako lepo je
> biti v kapitalizmu:))

To je res grozno. Kot bi delal 10 ur, saj si s tistima 2 urama tam vmes
pac nic ne mores zaceti. Razen, ce delas 50m stran od doma, pa se potem se
ti dve uri ne moreta primerjati z dvema urama izven delovnega casa. Tudi s
stalisca strank je nedelo med 12h in 14h zelo slabo. Ni bilo samo enkrat,
da sem kaj sel kupit k drugi firmi samo zato, ker v tisti, kamor sem se
prvotno namenil, niso delali sredi dneva.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist