Java & Mozilla

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Mar 23 11:17:01 CET 1997

Howdy!

> Problem je v tem, da pri Netscapeju uporabljajo buggy knjiznico :))
> Mogoce bojo kaj upgradejali, pa bo boljse.

Tisti 'fool' zgoraj je letel name. Problem je namrec v tem, da se
mi mozilla niti ne sesuje (kot je to menda navada). Enostavno ne
dela. Ce pa recimo nalozim URL http://www.adacta.si/karta/ kjer
se najde interaktivna karta Slovenije/Ljubljane, mi namesto slike
napise, da moja razlicica brkljalnika ne podpira Jave. Heh, vrag si
ga vedi, kaj je po sredi.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist