TRI CD

Jaka Mele jack na ro.zrsss.si
Pon Mar 17 08:38:03 CET 1997

Zivjo

Kot so nekateri opazili, mi je TRI Linux CDjev zmanjkalo.
Verjetno ste nakateri vzeli (in placali) vec CDjev, kot ste jih narocili
in ste bili nekateri drugi tako prikrajsani in jih sploh niste dobili.

Zato bom danes teden narocil se 10-15 Cdjev, ki bodo poleg tega se novejsi
(danes so dali pect to novo serijo), in jih lahko dobite vsi ki ste jih
narocili pa jih nisem imel vec. Ce bi pa kdo vzel se kaksnega pa mi lahko
tudi to povete po mailu ..

       						bye, Jack

 Jaka Mele         | jaka.mele na arnes.si    | Those who do not understand Unix
 ARNES, Jamova 39  | Tel: +386 61 125-1515 |   are condemned to reinvent it,
 SI-1000 Ljubljana | Fax: +386 61 125-5454 |             poorly.
     Member of Linux User Group Of Slovenia   http://www.zrsss.si/~lugos/

Dodatne informacije o seznamu Starilist