Dokumentacija za amd

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Pet Mar 21 19:46:12 CET 1997

Howdy!

> Na direktoriju /usr/doc/amd-920824upl102-6/doc/ so sledece datoteke:
> Makefile        amdref.cp       amdref.kys      amdref.texinfo
> amdref.vrs
> Makefile.doc    amdref.cps      amdref.log      amdref.toc
> texinfo.tex
> amdref.aux      amdref.fns      amdref.pgs      amdref.tps
>
> Kako bi dobil iz tega ASCII text ali pa postscript dokumentacijo?

Poizkusi z 'texinfo amdref.texinfo'. Ce se prav spomnim, potem nekaj
tezi z neko napako o invalidni komandi '@begin group' ali nekaj takega.
Ce ti zatezi, potem s pomocjo svojega priljubljenega tekst editorja
ustrezno vrstico zakomentiraj, znak za komentar je '%'. Potem poisci
se vrstico z '@end group' (oziroma nekaj takega) in se to zakomentiraj.

Vsaj priblizno tak postopek sem moral izvesti, da sem dobil dokumentacijo.
Samo da sem jaz imel amd-920824upl67 ... in ga se vedno imam.

Aja, za vsak slucaj lahko ukaz 'texinfo amdref.texinfo' ponovis se
enkrat (ali pa dvakrat, noben ti tega ne brani :-), da bodo reference
in indeksi drzali. Izhod je datoteka amdref.dvi. To lahko spremenis
v .ps z ukazom 'dvips -o amdref.ps amdref.dvi' ali pa si jo kar
ogledas z 'xdvi amdref.dvi'.

> Poskusil sem z "make", pa dobim:

Aja, meni je delalo 'make doc' (ali pa morda 'make dvi'?), seveda
potem, ko sem zakomentiral zgoraj omenjeni dve vrstici.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist