Dialer

Uros Juvan uros.juvan na arnes.si
Pon Mar 3 17:03:34 CET 1997

> 	Hojla!
>
> Iscem en spodoben autro redialer za PPP. Kaj priporocate? Po moznosti, da
> se pojavi kaksna ikonca v Xih, da vem kdja sme gor, ker sem mi je ze
> zgodilo, da sme par ur visel gor, ker sem se zatipkal pri scripti, ki me
> vrze dol... :(
>
> 	Bye, Mike...
>
>  - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVENIA -
>  - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- linux -
>  - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Banale -

Poglej si malo moj programcic (ki je sicer se v razvoju). Imenuje se pppsh
in ga dobis na naslovu:
http://www2.arnes.si/~jack/ppp/3.html
v ELF ali a.out obliki. Za enkrat se ne bi dajal source. Mogoce kasneje :)
Moram pa te nekoliko razocarati s tem, da ta verzija se ne podpira X-ov.
Mogoce jih se bo, ko bom imel kaj vec casa, da spisem X verzijo.

LP,
	Uros

Dodatne informacije o seznamu Starilist