ATI 3D Xpression+

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Mar 2 23:32:59 CET 1997

Howdy!

> In niti ne bo. Zaradi X protokola je ze 16bpp nekaksen hack in ne "uradno" podprt nacin.

Ali pak?  Ce tako pogledas, je celoten Linux nekaksen hack. Sicer ne morem
trdit kar splosno, ampak X server za SVGA (not pasejo tudi vse grafike
s Cirrus Logic cipovji) podpira naslednje barvne globine:

8bpp, 15bpp, 16bpp, 24bpp in 32bpp.

O 24bpp podpori za Mach64 X server (tja pasejo tudi Xpression 3D) si
pa poglejte http://www.xfree86.org/3.2/Mach64-1.html

BTW, zanima me, na podlagi cesa lahko trdis, da X protokol "uradno" ne podpira
16bpp nacina. Jaz sem vedno mislil, da X protokol nima kaksne trdne zveze
s kolicino barv. 8bpp, 16bpp ali pa 21bpp je vse isto.

Kot zanimivost: za svoje delo moram poganjat tudi Xvfb (Virtual Frame Buffer
X server), ki ni vezan na I/O hardver. Tako si lahko clovek poljubno
izmisli stevilo barv. Ko sem mu dolocil, naj bo 18bpp, je server mirno
stekel, ko sem pa hotel na ta 'display' poganjat xv, se pa je xv pritozil,
da ima 'display' njemu neznano stevilo barv.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist