[ LUGOS ] moduli

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Jun 24 11:54:31 CEST 1997

Howdy!

On Tue, 24 Jun 1997, Ales Casar wrote:

> Pri meni je isto. In zakaj naj to ne bi bilo dobro?

Tudi jaz tako pocnem (tisti 'make zlilo' sem v originalnem postu napisal
zato, ker sem pac prilagajal nivo debate :-).

Tisto z bootanjem starejse verzije kernela delam zato, da mi kje ne oblezi
kaksen nepotreben modul. Ce recimo preselis podporo za lp v kernel, ga
prevedes pa ne pobrises starih modulov, se ti potem nekje valja modul
lp.o, ki ga v resnici ne rabis. Ne vem pa, kaj se zgodi, ce hoces (z make
modules_install) instalirati modul, ki je trenutno v rabi. Mislim si, da
ga noce instalirat, ker ne more/sme pobrisati starega. Ni receno, da bi se
res pojavile tezave, ampak jaz se jim raje ze vnaprej izognem.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist