[ LUGOS ] Pomoc in debate o osnovah (rpm)

Renato Lukac Renato na s-gms.ms.edus.si
Ned Jun 22 09:54:16 CEST 1997

On Sun, 22 Jun 1997, Blaz Podrzaj wrote:

> Kaj pa je treba na to sploh opozarjat...jaz ne vidim tukaj nobenga smisla
> pa tudi nic ni nenavadnega pri tem...
eh, opozarjati ni treba:) o.k. potem bomo v soli samo ukore, cveke in
nagrade delili za nenavadne dogodke...
A ni bila opazka dobronamerna: ces poriktajte si tola NS in opremljena je
bila s sarkaticno prilogo.
Za Vas ni nenavadno ce nekdo nima postimanega NS (ne trdim da po lastni
krivdi!!!)?
Ne vem gospod Blaz, ce ne vidite smisla Vam pac ni pomoci. Pa brez zamere!
Ukinite NS-je okoli Vas in zivljenje bo malo enostavnejse (za Vas).

lp, lr

        ( o o ) Window$ is living proof of Murphy's Law -(@ @)-
|Renato Lukac       ** * **  |Email:renato na s-gms.ms.edus.si          |
|Gimnazija M.Sobota  G M S   |WWW:http://www.s-gms.ms.edus.si/renato/|
|Slovenija          *******  |Tel.: + 386 / (0)69 / 38-260-106       |