[ LUGOS ] Re: X emulacija

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Ned Jun 29 19:49:58 CEST 1997

Yo!

On Sun, 29 Jun 1997, Gorazd Golob wrote:

> jaz uporabljam  x-win32 .. verjetno je to isto.. kar ze ves..mislim da
> je super.. reflectionov mi ni tak dober.

Ja ta xdemo32.zip sm si zadnic pobral, samo nekako nism mogu zadeve spravt
v tek da bi jo vsaj sprobal (sicer je malo mukotrpno to prek 14.4 modema
delat samo probat ni greh). No pojavil se mi je ze windof$ dialog kjer sem
izbral server (ala remote chooser) nato sem cakal, cakal, cakal in pojavil
se je se remote chooser. Se tam sem izbral server, s tem pa se je vse
koncalo :)

Sej ne vem, v kaksni situaciji pa ti to zadevo uporabljas? Verjetno ne
prek modema?

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist