[ LUGOS ] Nacrt mreze

Alen Salamun snowman na hal9000.medinet.si
Ned Jun 8 00:20:21 CEST 1997

Hi!

Imam naslednjo konfiguracijo pa bi rad se vase mnenje glede postavitve mreze
oz. vase predloge da ga ne bom kje polomil:

Imam 12 portni HUB do katerega mi gre glavni vod za internet in pred HUB-om ne
morem nic spreminjat. Imam pa kar nekaj "podmrezic" ki se bodo prikljucile na
ta HUB in morajo biti vsaka za sebe zaprta celota. Jaz si stvar predstavljam
nekako takole:

                              HUB
                  |         |          |        |
                  |         |          |        |     <-= UTP
                 NT      LINUX       LINUX     LINUX
                 |          |          |          |
                / \        BNC        BNC         BNC
              SUB1 SUB2  podomrezje  podomrezje   podomrezje

Oni NT me ne zanima ker ne misim jaz imeti opravka z njim. Verjetno bom imel
celo C klaso na razpolago vendar sem razmisljal takole:

Na linuxe pocim lepo IP masquerade ali pa proxy in dam podomrezjem interne
192.168... IP-je ko tako in tako ne bo slo noter priti. Linuxom dam lepo
normalne IP adrese in na njih postavim razne solate od WWW, FTP, mail...

Nisem se ziher ali naj vzamem IP masq... ali pa normalni proxy..Kaj
predlagate?? Ali pa se motim pa je tak oboje isto???? Naj instaliram se dodatni
firewall na vse linux-e?? Jaz razmisljam da bo uporaba TCP-wrappersov ze
dovolj...Klienti na podomrezjih bodo tako in tako same WIN masine da ni neke
frke...Da bi pa en Linux postavil pol pa vun vlekel vse kable pa se mi ne zdi
smiselno ce mam fraj porte na HUB-u...BNC je tam zato ker je BNC ze deloma
polozen deloma pa je arhitektura omrezja neprimerna za UTP...

Podomrezja med sabo ne rabijo komunicirati (vsaj zaenkrat ne..Kaj pa ce naj bi
komunicirala???).

No bi lepo prosil za pripombe, predloge...

LP, Alen
---
         | Alen Salamun |   EMAIL:   snowman na hal9000.medinet.si   |
         |             -= LiNUX =-   The only REAL OS             |
         | Microsoft is not the answer, Microsoft is the question |
         |                 and the answer is NO!!                 |

Dodatne informacije o seznamu Starilist