[ LUGOS ] 3.3 X

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Jun 24 09:12:09 CEST 1997

On Mon, 23 Jun 1997, Matej Pfajfar wrote:

> Ko sem X upgradal na verzijo 3.3, pri zagonu dobim napako, da
> mode "1024x768" sploh ni definiran. Fora je v tem, da JE definiran z
> Modeline "1024x768" .....

Mozno je, da vse tvoje definicije za "1024x768" dobijo taksne horizontalne
ali vertikalne frekvence, da padejo izven mej, ki jih imas doloceno za
svoj monitor.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist