[ LUGOS ] kdo in kdaj je kam?

Zarko Mocnik zarko.mocnik na dem.si
Pet Jun 6 07:45:46 CEST 1997

>Ja, odvisno, kako imas stvari postimane. Predpostavljam, da imas
>instaliran kaksen proxy server. Potem pac pobrskas po log datoteki tega
>proxy serverja. V bistvu moras prebrat dokumentacijo proxy serverja.

Ena izmed moznosti je squid z omogoceno proxy avtorizacijo.

Pri  nas kot proxy za http uporabljamo squid, za telnet in ftp pa TIS.
Na oboje sem prigradil web aplikacijo (php v navezi z mysql ter nekaj
bash in awk skript v crontabu). Vse skupaj omogoca podrobno analizo
količine uporabe Internet storitev (prometa) po posameznih uporabnikih.
Administracija celotnega sistema poteka preko html vmesnika.

--
Zarko Mocnik                                         zarko.mocnik na dem.si
Dravske elektrarne Maribor

Dodatne informacije o seznamu Starilist