[ LUGOS ] Vse po vrsti

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Sob Jun 21 20:18:59 CEST 1997

Hojla!

Mam slackware 3.1 pa mam ene par problemov z njim:
1:
Ko sem skompajlu kernel(2.0.27), mi je pri startup-u zacel tezit z enimi
SCSI moduli:
*** Unresolved symbols in module /lib/modules/2.0.27/scsi/XXXXX.o
in takih je vsaj za en ekran, pa pojma nimam zakaj so se pojavili, ker
sem skompajlu kernel brez scsi modulov. Tist XXXXX pomen velik fajlov.
Aja, ko sem probu na koncu "cp Image /dev/fd0" ga ni najdu(Image-a)
A je to to?
Uporabljam LILO na mbr od /dev/fd0
2:
Enkat ko sem nekaj po rc.inet1 in po rc.modules brsku, mi je nehal delat
internet. Konekta sicer se, sam ce probas sam pingat karkoli od modema
naprej nic ne dela.
3:
Ko sem instaliral linux, sem mu dal mountat particije od dosa.
Samo da eno sem dal pod /dev namesto /dos pa bi rad to popravil pa v
rc.d-ju nikjer ne najdem. Kje je to?

Ce kdo ve odgovore, naj mi jih please pove

tnx!

                          Pjanc

Dodatne informacije o seznamu Starilist