[ LUGOS ] Netscape & geometry ukaz

Timotej Ecimovic - Cic cic na latefibm1.fs.uni-lj.si
Čet Jun 5 15:46:03 CEST 1997

> Netscape se ne zmeni za -geometry ukaz npr., ce ga zazenes z
> netscape -geometry +0+0
> se odpre tam, kjer se je zadnjic zaprl...skratka ignorira -geometry
> Ali je kdo obsel ta problem? Ali obstaja kak podoben ukaz, ki bi ga tudi
> netscape ubogal?

Ja... Sem imel probleme z netskejpom, ko sem ga nastavljal za
prezentacijo na enemu racunalniku za nek sejem, kjer je moral netscape
laufati cez cel ekran, brez window managerja in BREZ vseh menijev in
gumbkov za odpiranje novega URLja ali mailerjev in newsreaderjev.

Geometry sem moral nastaviti kot resource v app-defaults filu.
In se s tem sem imel probleme, ker je nekje en 'Geometry:' zakomentiran
in zraven pise "uncomment this if you want to change default
geometry", pa sem naredil in vseeno ni delalo. Razlog je ta,
da v tistem glomaznem resource failu nekje naprej stoji
se en odkomentiran Geometry:, ki ga moras potem vrzti ven, da
ne overrida unega prej.

Tisti command line switchi mi pa tudi nikakor niso delali.

Cic

PS: Vse napisano je bilo za netskejp 3.0

Dodatne informacije o seznamu Starilist