[ LUGOS ] HW

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Čet Jun 26 09:22:40 CEST 1997

Howdy!

On Wed, 25 Jun 1997, Jernej Horvat wrote:

> Hmm...pri meni DMA prenos ni bil prizgan (hdparm -v /dev/hd*) ceprav
> sem v kernel vkljucil podporo za Triton. Poleg tega sem imel z DMA se
> slabsi prenos kot pa brez. :-/

Pri meni (430HX cipovje) so DMA prenosi po defaultu vklopljeni:

ide: i82371 PIIX (Triton) on PCI bus 0 function 57
    ide0: BM-DMA at 0x9000-0x9007
    ide1: BM-DMA at 0x9008-0x900f
hda: WDC AC32100H, 2014MB w/128kB Cache, LBA, CHS=1023/64/63, DMA
hdb: TOSHIBA CD-ROM XM-5502TA, ATAPI CDROM drive
hdc: WDC AC34000L, 3815MB w/256kB Cache, LBA, CHS=7752/16/63, DMA
ide0 at 0x1f0-0x1f7,0x3f6 on irq 14
ide1 at 0x170-0x177,0x376 on irq 15

Ko sem enkrat testiral hitrost prenosa (en enostaven programcek, ki
bere z /dev/hd?), se mi je pri hdc pojavila neka napaka. Takrat je kernel
resetiral ide1 in ob tem se je DMA izklopil. Ocitno je 'default' vklop DMA
stvar BIOSa. Aja, potem sem s hdparm-om postavil flag 'keepsettings' tako
da nastavitve ostanejo tudi po resetu. Pri obeh diskih pa je hitrost
prenosa z uporabo DMA priblizno 100% visja kot pa pri nacinu PIO4.

Peace!
  Mkx

Dodatne informacije o seznamu Starilist