[ LUGOS ] Last login

Blaz Podrzaj blayo na mailhost.net
Sob Jun 21 19:28:03 CEST 1997

Yo!

Koncno sem instaliral COL 1.1 (Lite). Ta zadeva ima dva taka featureja, ki
mi nista ravno vsec.

Prvi je to, da ko se logiras ti login spusti dve vrstici 'Last login:' in
sicer prva pove kdaj si bil nazadnje logiran, druga pa cas in konzolo
trenutnega logina. Zanima me kako bi se znebil te druge.

Drugi pa je, da remote login napise samo 'login:' in ne recimo
'this_machine login:' kot sem bil do sedaj navajen. Zanima me, ce obstaja
kaksna config datoteka za konfiguracijo takih zadev...

Sicer pa saj ne vem, ce sta to ravno featureja. Lahko da samo jaz tako
neumen in neuk, da te zadeve ne poznam :)

Btw bral sem sicer razlicne man dokumente, vendar te zadeve nisem
zasledil. Vseeno bom se poizkusal, ce pa kdo ve kako bi se zadeva resila
pa naj odpise.

PS: Ajde Gody :) COL guru :) da te vidmo...

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist