[ LUGOS ] Xlib

Miha Tomsic Mike miha.tomsic na fmf.uni-lj.si
Ned Jun 29 08:52:26 CEST 1997

=09Hojla!

On Fri, 27 Jun 1997, Primoz Peterlin wrote:
> Xlib je najni=BEji nivo programskega vmesnika za X Window System. Je to
> res tisto, kar si =BEeli=B9? =C8e je, lahko na spodnjih naslovih dobi=B9
> primer=E8ke iz knjige Adrian Nye, Xlib Programming Manual, O'Reilly and

Za ucenje bi priporocil X Inside and Out, ki jo premorejo v CTK.
Meni se je zdela precej bolj humana kot zgoraj omenjena...

=09Bye, Mike...

 - Miha Tomsic Mike -- C. na postajo 55 -- 1351 Brezovica pri Lj. -- SLOVEN=
IA -
 - home-made -- electronics -- music -- industrial -- physics -- net -- lin=
ux -
 - phylosophy -- poetry -- arts ---- Lower Parts of Abdomen ---- Josef Bana=
le -
=20