[ LUGOS ] DNS

Gregor Gregor
Pon Jun 16 10:29:47 CEST 1997

Spet pozdrav vsem.
Zahvaljujem se vsem, ki ste pomagali, postavitev je uspela. Naj se dodam
in povem nekaj o problemu, s katerim sem se srecal:

Ce v named.boot ne napisete in dodate tudi reverse mappinga (iz IPjev v
domene...), potem ob recimo nslookup sistem javi Non-existing
host-domain. Celo uro sem ugotavljal, kaj je narobe dokler nisem dodal
se "primary 147.2.193.in-addr.arpa pz/193.2.147" in ustrezno datoteko.
Preprosto zeli imeti tudi svojo domeno, ki jo isce iz IPja (jasno, iz
kje pa...).
                             Toliko, se enkrat hvala, Gregor
Gregor Rot              :)
Cankarjeva 16           :=)